Walk in closet

Jag tror att jag nämnde någon gång i somras att jag skulle göra om mitt gamla rum till en walk in closet, men med tanke på att min mor har bott där inne på sistone medan de gjort om deras sovrum så har vi inte kunnat börja med detta förän idag :D Min käre far hjälpte mig med att sätta upp själva klädstängerna och även hyllplan där jag tänkt ha mina väskor och lite så :D Nästa steg blir att köpa smala galjar, och någon smart skohylla. Måste även hålla ögonen öppna för en stor spegel, med ram vill jag ha. Tips uppskattas verkligen :D Det sega för tillfället är bara att vi måste ha kvar gästsängen över julen... men sen ska den banne mig ut! :D Om ändå rummet kunde ha varit lite större, då hade det varit perfekt. Men det ser ljust ut, jag gillart.

För er gossipgirl fantaster så hoppas jag för allt i världen att Serena tar rätt beslut, annars får hon med mig och Tobias att göra ;) hahahah
Cornelia och Pixel busade medan vi andra var galet seriösa :P Stackars liten hade klisterlappar på hela ryggen tillsut, haha. 
    
                                Se så ledsen han ser ut! lilleeen
    

För övrigt så måste jag bara nämna att igår hade jag på mig en klänning jag inte haft på jättelänge! Är ju mer en sommarklänning iofs, men söt är den <3
    

Kommentarer
Postat av: Baronessan af Phnom-Stum

Pixel kan ju vara bland dom finaste som finns. Du med. Saknar dig en aning.

Postat av: cornelia

som dessutom är min...

2008-12-14 @ 22:50:10
URL: http://corn.blogg.se/
Postat av: Olivia

saknar dig med hjärtat.

som jag dessutom hittade i "skickabortpåsen" I saved it ;)

2008-12-14 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0