Värme tack

Nu är jag djupfryst kan jag ju säga, haha. Satt på polhemsplatsen hur länge som helst i väntan på bussen, lille rumpen mår inte bra nu alltså :P Jag fick iaf lämnat grejerna till Caiza, hon kommer vara så snygg ikväll, as usual :)

Kvällen är just för tillfället väldigt oklar. Jag vill hänga med brudarna från klassen till sticky, men jag har fortfarande inget leg. Så om frazze hittar det kan jag hänga med, om inte så får jag hitta på någonting annat. Antingen med mina systrar eller med sandrababy. Så det är helt enkelt hon som bestämmer min kväll :) Nu är jag i desperat behov av maaat! Pusspåer

Idag fick jag använda mina älsklingar för första gången, de kom dock inte med på bilderna riktigt :P Menmen, ni har ju sett dem förut, och kommer säkerligen att få se dem igen ;D

    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0