9 december

Asså min msn-lista består av så många kåta dumhöven, som driver mig till vansinne! När jag har tid ska jag därför rensa igenom hela listan har jag bestämt mig för, paaalla. Och så ska jag inte acceptera alla som lägger till mig, låter ju som en ganska bra idé eller vad tycker ni? :P
cakirsadik_muhammed: you want?
jag: nooo!
cakirsadik_muhammed: sure? I have many cash (idioten kan inte ens engelska)
jag: HUH?
cakirsadik_muhammed: I fuck you?
BLOOCKERA

Okej plugget idag har inte gått så bra om man säger så :P Men det känns som att jag har pluggat konstant i flera dagar nu och jag orkar verkligen inte mer! Så imorgon kommer jag att tillförlita mig helt och fullständigt på min formelsamling (bibeln enligt naturvetare, åååh så tort), och hoppas på att den bara ska ge mig alla svar :P hahaha känner att det kommer gå bra ;) Äsh då, jag brukar ju ha tur, jag kanske får plötsliga snilleblixtar på varenda fråga. Man kan ju alltid hoppas :P Bläää, vad sägs om att åka med Tobbe och Gustav till Thailand nästa vecka kanske... ja tack
            Jag saknar min (johannes :P) ACDC tröja... vill ha den nuuu
     
                                        hahah jag är ju så tråkig :P

Kommentarer
Postat av: Arvin

hahaaa, diggar inlägget & förstår mig på alla kåta jävlar att dom vill ha dig, höhö ;)

2008-12-09 @ 20:58:31
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in lite julklapps tips så här i juletider, Olivia. Du har så många bra idéer. :D

2008-12-09 @ 21:11:18
Postat av: Olivia

haha det är säkert du som har addat mig från flera olika adresser :P



ja men det kanske jag skulle kunna göra :D hmm, syftar du mest på kläder då eller alla möjliga saker?

2008-12-09 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0