Tisdag

Idag har varit ännu en dag där jag har haft fullt upp hela dagen. 30 minuter efter det att jag hade vaknat åkte jag in till stan där jag träffade Buller och Hanna. Buller och Hanna shoppade för fulla muggar, medan jag försökte hålla tillbaka pengarna en aning. Buller la tre fyra tusen, Hanna upp mot tusenlappen och jag någon hundralapp... hahaha. Bra jobbat Olivia Eriksson! Vad jag köpte var dock bara grejer till morgondagen, som för övrigt kommer bli grym! Men antagligen ganska lugn, vilket inte är så typiskt mig. Men vi får se hur det blir :) Efter shoppingen blev det donkan, sedan lämnade Buller oss och jag och Hanna fortsatte vårt letande efter löshår, men utan framgång tyvärr. Vi åkte till och med till Allum, men det är väl för synd att alla ska vara blonda :P Fanns hur många som helst kvar i alla andra färger... But that's life.

Nu har jag suttit i några timmar med att sy om klänningar jag ska ha med mig till Thailand. Jag tröttnar ganska fort på nya plagg, därför är det roligt att sy om dem en aning :D Och de blev galet bra, so I'm satisfied. Förstår ni att om 6 dagar åker jag! Jag undrar om jag kommer kunna blogga när jag är där :S Återstår att se. Puss och kram


Tråkigt bara att ni inte vet de såg ut innan, förändringen på den vita är dock inte jättestor
        
       
   
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0