The dress is ready!

Anledningen till att jag inte bloggat idag är för att jag har suttit hos Caiza hela dagen medan hon sydde färdigt min klänning, vilket jag nämde igår. Och resultatet blev huuur bra som helst :D Men det var jag säker på redan innan iofs, hon är så galet duktig den här tjejen :D Så just nu sitter jag här i min sprillans nya klänning som är sydd endast för mig, mohaha ;D All kred till henne, jag satt i hennes säng mest hela tiden och kände mig lite som Tim Gunn i Project Runway, haha. Men som tur är så är hon ju en jätteskön tjej också, så timmarna flög ju bara iväg :) Och så hade jag köpt med mig ett meal från BK också som vi satt och smaskade på, yum!

Så jag är mycket nöjd med dagen... Inte bara är nu klänningen redo, utan jag fick även gjort nationella muntligt i engelska b, och bokredovisning av Gone with the wind plus att jag äntligen skrev färdigt min recension av Mme Raquin. Ja-a duktig flicka har jag varit idag :)

Sedan satt jag även och pratade med Niclas påvägen hem, och han har nu lovat mig att han ska köpa ett par Christian Louboutin skor till mig (som hans mamma förövrigt har köpt!). Så Niclas jag tror på dig nu, hahah... Pepparkaksbak snart pojkar :D Nu ropar far min att maten står på bordet. Puss och kram
               
                                      <3
   
    En liten försmak på klänningen, hahah. Man kan ju inte avslöja för mycket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0