Symaskin

Att ha tillgång till symaskin är gryyymt! Har ni ingen så köp verkligen en, jag lånar då min mors. Men en vacker dag ska jag allt ta och införskaffa mig en egen :) Jag har nu suttit i närmare 3 timmar och nålat och sytt och nålat och sytt. Jag ägnade mest tid åt min nyårsklänning. Jag beställde alltså en nyårsklänning från stylebystars förra veckan, och då velade jag mellan vilken storlek jag skulle ta, men bestämde mig för att ta 36 till slut. Vilket tyvärr var ett dåligt val, så nu har jag suttit och sytt in den, ändrat formen lite och även follat upp den, så nu sitter den bra :) Jag tog även tillfället i akt att fixa en klänning jag köpte i somras som hade gått sönder. Funderar på att ha den på mig imorgon, men jag vet inte riktigt... den ska iaf packas ner i resväskan till den 4e :D!!!!!

Tidigare idag träffade jag Sandra en snabbis, mycket trevligt... Fast att jag typ var helt drogad :P Menmen, så kan det va. Nu ska jag städa undan mina grejer till imorgon. Puss och kram
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0