Söndag

Man kan ju lugnt säga att jag fick min sömn inatt som jag ville ha... jag vaknade 13.40, då jag gick upp och åt "frukost" med familjen. Sedan åkte jag iprincip direkt till life och solade. När jag kom hem var det middag, sedan tog jag ett lååångt bad, helt underbart! Så jag har fått gjort en del av grejerna jag hade på min planering, dock inte att sy och träffa Arvin :/ Men men, så kan det vara.. Nu är jag iaf på språng igen, ska åka iväg och träffa Sandra och Felicia. Vi ska färga Sandras hår :D Sedan tänkte jag att jag skulle ta en sväng förbi Buller som ligger hemma och har feber om jag hinner :) Krya på dig hjärtat

Idag åker min syster Elin hem till Norge igen, har varit väldigt kul att ha dig här syrran. Vi saknar dig här hemma när du inte är här <3
             
                                  Sarahs underbara klänning <3
                  


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

tack :)

2008-12-29 @ 15:35:11
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, det var verkligen en skitsnygg klänning!

2008-12-29 @ 22:55:33
Postat av: sara

ååh, det var verkligen en skitsnygg klänning!

2008-12-29 @ 22:55:43
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ja men visst är den! :D

2008-12-30 @ 01:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0