Småland

Nu åker jag till Bankeryd tillsmamans med mor, far, Elin, Cornelia och Pixel. Vi ska på en "liten" släktträff, tyvärr hörde jag precis att alla inte kan komma :/ Men det blir kul iaf :D Släktträffar är alltid roliga. Så nu kommer ni inte höra från mig förrän sent ikväll, för när jag kommer hem är det tänkt att jag och syrran ska dra till Sticky där Karlandking spelar. De är så sjukt duktiga! Sjunger och spelar som änglar :) Vi får se hur kvällen blir. Ha nu en grym dag, och har ni inga planer för kvällen så kom till sticky! Fritt inträde innan klockan 22.00. Puss och kram
        
            Nu har jag galet brottom, och då blir det min vanliga outfit, haha.

Kommentarer
Postat av: arvin

skönt smile du har baby! ;)

2008-12-27 @ 18:36:39
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0