Skinnbyxor - hiss eller diss

Jag har funderat ett tag nu på att köpa ett par skinnbyxor/skinn-strumpbyxor eller något liknande. Visst kan det se fruktansvärt ut, och då menar jag rena rama mardrömmen... men vissa lyckas ju bära upp det riktigt bra! Så varför inte testa? Jag hade ett par skinn-liknande strumpbyxor, men jag har verkligen ingen aning vad jag har gjort med dem :S Så vi får helt enkelt se om Olivia Eriksson kommer gåendes i tajta skinnbralls likt Olivia Newton John inom en snar framtid. Spännande spännande :P haha. Pussochkram

Om jag dock ska införskaffa mig ett par skinnbralls så måste jag bara ha de skorna jag har tänkt att önska mig i julklapp. To die for vill jag lova ;)
                          

Kommentarer
Postat av: Sofia Anelind

shaa, Läser din blogg (GOOOD).

gud va snygga ankelboots vart ifrån?

2008-12-14 @ 18:31:00
Postat av: Olivia

men tack så mycket, gud va kul :D

det är inte min bild men jag råkar faktiskt veta att de är från Wedins :)

2008-12-14 @ 19:22:55
Postat av: Sofia Anelind

Jaaa Klarrttt blogg e GOODD,Läser den varje dag.

Jaha tackk., dom va görrrsnygga. Tycker du borde Köpa ett par skinnbyxor skulle nog passa dej :D

2008-12-15 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0