Richard <3

Jag åkte som sagt hem till Richard vid 7-tiden, så kom jag hem för en stund sedan... och det är så fruktansvärt skönt för vi har verkligen inte gjort någonting alls, vi låg i flera timmar och bara inväntade hans födelsedag. Vi räknade till och med ner sekundrarna, kändes lite som nyår :P Vi lyckades även göra sönder hans soffa, smidiga som vi är :P hahahah. Vi sätter oss och så brakar den ihop, men det är som sagt bara för att vi är så tjocka ;) 
   Denna dagen är helt och fullkomligt tillägnad min älskling <3 Den underbaraste personen ni kan tänka er! Du betyder så otroligt mycket för mig, och jag är så glad att du är en del av mitt liv <3  Du är utan tvekan det bästa som finns, för bra för att vara sann helt enkelt. Hoppas du får en helt underbar dag, det är du mer än värd. Jag saknar dig redan
                            You turn my world upsidedown
      


Kommentarer
Postat av: sandra

fint att ditt kärleksfulla inlägg och den fina bilden ska innehålla azad olivia! bra tänkt ;) hahaha :D

2008-12-12 @ 02:56:49
Postat av: Sarah

Hej!

Är richard din pojkvän?

2008-12-12 @ 10:41:11
Postat av: Josefine

Vilken gullig bild!! Det här är nog en av de finaste bilder jag sett på Richard, otroligt söt!! Eller hur? Puss!!

2008-12-12 @ 10:52:48
Postat av: Sabina

"aaaw how cute" citerat Olivia ;)

2008-12-12 @ 13:02:16
Postat av: josefine

är ni ihop nu?

2008-12-12 @ 15:42:24
Postat av: Arvin

dom är mer än bara tillsammans ;)

2008-12-12 @ 18:02:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

hahah ja vet, men det är den enda bilden jag har juuu :P

jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska svara på den frågan, men det kan man nog säga :).. tror jag... eventuellt

ja men visst är den söt! men det är han alltid :D puss på er

2008-12-13 @ 01:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0