PC

Frazze hittade tyvärr inte leget igår heller, men jag löste det på ett annat sätt ;P Jag var självklart sen in till stan, och då får jag höra att det är 100 kr inträde på sticky och att Jennie, Sabina och Frazze sitter på pc och funderar lite på hur de ska göra. Så jag drar dit istället. Där hade iaf jag askul, haha. Men jag va på flumhumör också, helt galet. Det dumma med pc är ju att de inte har något dansgolv, men vi löste det galant tycker jag ;) Efter mycket tjöt bestämmer vi oss för att gå till sticky iaf, top floor är ju värt 100 kr liksom. Men när vi kommer dit så är det millång kö verkligen! Och den blev bara längre och längre för var sekund som gick typ, förstår verkligen inte vilka som ställer sig längst bak i en sådan kö! Plus att jag höll på att frysa häcken av mig. VI funderade lite på vad vi skulle göra istället, och kom fram till att det faktiskt skulle vara skönast att bara åka hem och lägga sig i en varm skön säng. Så det gjorde vi också, trots att jag var galet peppad. Men det var otroligt skönt måste jag säga. Så jag kom hem redan vid 1 tiden någon gång, då jag la mig bums :)

Nu ska jag åka till Allum med mina systrar är det tänkt. Mellandagsrean börjar ju idag förstår ni ;D Jag är ju då pank tyvärr, men jag hänger på iaf :D Kolla kläder är alltid roligt. Men först kommer här lite bilder från gårdagen.
    
    
    
    
    
    
    
                         Olivia-posen ;P Min näsa är crazy, hahaha.
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej vad söt du är när du gör den där näs-grejjen :D

2008-12-26 @ 20:53:05
Postat av: arvin

biiiatch,, jag var på stickyy dååww :D det var RIKTIGT BRA DRAAAGGG!!! :D

2008-12-27 @ 00:22:51
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: olivia

hahah jag skulle då snarare säga att jag ser galen ut, men tack så mycket :D



du, keft ;) draget är där jag är ;P

2008-12-27 @ 01:25:14
Postat av: arvin

fick du någon napp då??, hörde att draget fastnade i vassen...

2008-12-27 @ 18:39:02
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha! Du blir ju söt när du gör minen, jag ser bara jävligt fet ut! HAHA

2008-12-27 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0