Passion för sockar ;D

Jag kan inte sluta lyssna på lay all your love on me, scenen från stranden i mamma mia... min absoluta favoritscen i hela filmen, sååå fin! Har säkert lyssnat på den 20 ggr i rad nu utan att överdriva :P

Hur som helst, nu har jag tagit av mig klänningen och sitter istället i sängen med min sjuktröja som jag har börjat kalla den, och sockar. Jag har kommit på att jag skulle inte överleva en vinter utan sockar! Helt klart det absolut viktigaste plagget jag äger! Vad vore en mysig hemma kväll med en kopp varm choklad i soffan utan sockar?! Eller en dag på stan i snön som knarrar under skorna, utan sockar?! Ne vet ni va, sockar ska de va annars får det va :P Jag har även suttit och tagit hand om mina naglar lite, fixat nagelband och filat och målat (i brist på motivation att plugga brukar nog kunna kalla det :P) Med tanke på att jag ska upp klockan 6 imorgon bitti bör jag gå och lägga mig bums, men jag ska ta och tvätta håret innan har jag nu bestämt mig för :) Min första lektion imorgon bitti kommer vara pingis, så galet roligt! Puss och kram
    
                                                      my beloved <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem älskar inte sockar? :D

2008-12-03 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0