Onsdag

Ännu en dag då det känns som att jag har rännt runt hela dagen! Dagen började som sagt med pingis, vilket var galet kul! Jag skadade ju mig iofs :P Men det var ju så värt det.. jag och Sabina vann ;D Så grymma är vi hjärtat. Sedan var jag i skolan och gjorde mest ingenting, jag hade en flumdag med mycket skratt, så lärarna fick lite flipp på mig... men de kan inte bli sura på lilla olivia, haha. Så galet bra ;P Appropå lärare så kom Ola fram till mig igår och frågade om jag var tillsammans med Jonas, hahaha. Det var det roligaste på hela dagen vill jag lova :P
   Efter skolan åkte jag in till stan, lämnade tillbaka ett par skor jag köpte från Zara igår :( De är helt underbara, men jag känner att jag måste lägga pengar på annat. Så jag dog lite inombords när jag la upp dem på disken för att återlämna dem :P Så jag köpte lite smycken istället och tog sedan spårvagnen hem till Richard, då mådde jag genast bättre :D Haha. Tyvärr kunde jag inte stanna mer än typ två timmar eftersom jag var tvungen att vara hos skomakarn innan 18.00 :( Snäll som han är så skjutsade han mig dock :D Jag hämtade mina lila skor från Zara som nu är nyklackade och fina, så jag tänkte ha dem på mig imorgon istället för de jag lämnade tillbaka idag :)
   Nu ska jag snart gå ut och träffa Sarah :D So byebye now, puss.
    
Nyklackade skor och nya smycken :) Halsband - H&M Armband - Gina
    
GISSA SERIEN:
"So that you'll always have my heart on your sleeve." (Tobias måste kunna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna är verkligen sjuuukt fina!

2008-12-03 @ 20:45:59
Postat av: sarahey

är det gossip girl ?:D hahaha

2008-12-03 @ 20:47:55
Postat av: Olivia

aw tack så mycket :D love them



Och sarah vann tävlingen! haha

2008-12-03 @ 20:51:04
Postat av: Anonym

diddi

2008-12-03 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0