Om en vecka...

Jaa ni, om en vecka sitter jag och min syster på flyget till Thailand och har åkt i 2 h och 20 minuter. Vi åker alltså under natten (vilket förövrigt är väldigt skönt), och är framme då klockan är ungefär 4 där. Ni anar inte vad jag längtar! :D

Det slog mig precis att ni frågade om ni kunde få se en skymt av min nyårsklänning nu lite på förhand, detta hade jag helt glömt bort. Men självklart ska ni få det! Så det kommer in en bild imorgon, men jag kan ju inte avslöja alltför mycket ;P Nu ska jag sova :P
    Dessa underbaringar från Topshop hade ju varit de ultimata nyårsskorna
                   
    
                                                    Ja tack


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom svarta hm skorna är helt underbaara!! spännande att få en liten peek på nyårsklänningen :)

2008-12-29 @ 11:22:00
Postat av: Olivia

Ja visst är dom snygga! va roligt att du tycker det, den kommer in mycket snart :)

2008-12-29 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0