Nyår

Jag brukar oftast vara ganska tidigt ute med att planera vad jag ska ha på mig vid speciella tidpunkter, men inför nyår känner jag mig ganska lätt stressad för tillfället. Förra året hade jag min Roberto Cavalli klänning, som jag köpte flera månader innan :P Jag är ute och tittar för fullt på vad jag kan tänkas bära på nyår, både klänning och skor... men än så länge har jag inte kommit fram till någonting alls. Jag hade tittat ut den perfekta klänningen verkligen, som jag skulle åka och testa igen häromdagen. Och då fanns den inte kvar! Snacka om att jag blev ledsen :( Men jag ska åka runt och kolla om den finns i andra affärer. Jag och mina kompisar har nämligen kommit överrens om att vi verkligen ska klä upp oss och vara lite glammiga då vi inviger det nya året :D Så jag håller tummarna för att jag hittar antingen den, eller någon liknande. Andra frågan är ju då vad man ska ha för skor... Jag fundrerar strongt på att införskaffa mig ett par skor som jag köpte i somras, men som jag lämnade tillbaka för er som inte hängt med från början :) Helt underbara, men jag kände att jag inte kunde lägga pengar på det... 
Vad jag dock är helt hundra på är att jag inte ska hålla tillbaka någonting på nyår! Hår, smink, klänning, skor, hy.. ja det ska skrika om det ;) 
                        Eventuella nyårsskor (dock i annan färg)?
            
                               Har kommit i ännu en ny färg, ljusblå/silvrig
    
    
                                                  Underkläder - H&M
                                              Svarta stay ups - Lindex
                                         Hudfärgade stay ups - Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0