Nu är det bestämt!

Jag är så lycklig!!! Allt har nu löst sig till det bästa, haha. Såhär ligger det till:
Igår beställde far min en biljett till Thailand, för att åka ner och hänga lite med min bror Johannes som åkte ner i lördags. Då blev jag och Cornelia väldigt sugna vi med, och hon hittade biljetter för 6500 den 31e. Men det skulle innebära att jag missar nyårsfirandet här hemma med mina kära :/ Plus att jag har ju fått min nyårsklänning... Men idag hittade hon ytterligare några biljetter den 4e, som är lite dyrare men ändå till ett sjukt bra pris! Så människor, den 4e januari åker jag till Phi Phi island (världens snorkelställe!) i 2 veckor tillsammans med min systeryster Cornelia. Det blir alltså jag, Cornelia, Johannes och pappa, men jag och Cornelia kommer vara kvar i 5 dagar ensamma eftersom vi åker senare. Kuuuuul! Jag är så galet glad just nu, jag kommer få en grym start på året kan man ju lugnt sagt säga :D
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

är vekligen jätte avundsjuk, hoppas du får det riktigt gött :)

2008-12-23 @ 21:19:47
Postat av: arvin

fyy faan vad gott :) , synd bara att du inte åkte typ i mars då vi sticker .. ball o ses där... du kmr säkerligen ha fett ball o bli fett brun(säääxy)

2008-12-23 @ 21:20:12
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: sandraaaa

du är så värd det bästis!! :D

2008-12-23 @ 22:46:12
Postat av: Anonym

å, vart hittade ni biljetterna?

2008-12-26 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0