Mys på stan

Nu har jag precis kommit hem från en mysig liten tripp in till stan. Det blev en fika med Filip, Niclas, Adam, Karl, Daniel och Buller på Vanilj. Söta som de är bytte de julklappar och hade sig :) Sedan vandrade vi runt lite och hamnade framför en konståknings-föreställning. Så duktiga, söta men framförallt grymma! Shit, om man ändå kunde åka så alltså :P Jättekul att träffa er pojkar, och Niclas ha det nu grymt! Njut lite extra mycket för mig också :D
Nu ska jag städa mitt rum, sedan bär det av till Sandra. Puss och kram

                  PS. MIN NYÅRSKLÄNNING HAR KOMMIT!!!
    
    
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kan vi inte få se nyårsklänningen :D är säker på att den är helt fab

2008-12-22 @ 18:31:24
Postat av: Olivia

hmm, jag gillar ju att vara lite hemlighetsfull, men ni kanske kan få en tjuvkik snart ;D

2008-12-22 @ 18:56:51
Postat av: Buller

blek?

2008-12-23 @ 15:29:04
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0