Matten avklarad

Okej det blev ju inte så mycket plugg igår ändå som jag hade tänkt mig :P Och provet idag gick ju inte så bra dåva, haha. Men jag är jättedålig på att förutse om det går bra eller dåligt på prov! Ibland känns det som att det går jättedåligt och så får jag tillbaka ett prov där det står vg eller mvg, fast oftast är det ju andra hållet runt ;D hahah. Vad hände med min motivation egentligen?
Efter skolan åkte jag iaf in till stan med Sabina en stund, men jag kände mig helt drogad och orkade inte stanna så länge. Vi gick runt och velade och hamnade till slut på bk där jag köpte en crispy chicken ;) På bussen hem träffade jag även Elin och Lisa :D Nu ropar mor min att det är mat.. ha de bäst :D pusspuss

    
    
                                           Svarta jeans - Weekday
                                              Linne - Design Only
                                                 Kofta - Filippa K
                                               Halsband - Milajki
                                            Armband - Gina tricot


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Olivia,



Det är jag, Emma, igen som skriver. =)

Nu har jag några make-upfrågor till dig!



Den bronzern/shimmern som du pratar om på en av dina inlägg (med bild), vad är det för märke, vad heter den?

På en bild där man ser dina ögon väldigt väl, vad är det du har använt för make-up där?



Hoppas att det inte är för många frågor till dig. :)



Ha det super,

Emma

2008-12-10 @ 16:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0