Måndag

Idag har jag verkligen rännt runt som en idiot... Först åkte jag och solade på life, sedan åkte jag direkt därifrån till det lilla mötet jag skulle på. Därifrån åkte jag direkt in till stan igen för att träffa Tobias :D Vi satte oss på Vanilj, där han bjöd mig på en chokladboll och varm choklad den lille filuren. Men du ska få pengar för det :) Det är faktiskt något av det jobbigaste jag vet, att bli bjuden på någonting. Jag känner alltid att jag måste betala tillbaka, men det gör jag iofs gärna :) Vi hade iaf väldigt trevligt, fick ta ikapp en del nu när vi inte setts på en vecka typ :P haha. Efter det åkte jag direkt hem till herr Buller som ligger hemma och är sjuk stackarn :( Han mådde iaf bättre idag vilket är väldigt bra. Han måste ju vara frisk på nyår!!! Vi hyrde iaf tre filmer, varav vi kollade på två stycken. Till det hade vi popcorn, godis och cola :D Och nu är jag precis hemkommen och ligger redo för att sova. Sov gott människor, pussochkram
    
                                                  Tobsi :D
    
                                    Så sjuk men ändå så glad :D
    
                               De har förövrigt en gigantisk julgran!
    
                                              Se bara, hahah
     
När jag sedan går utanför porten öser snön verkligen ner. Så min gata är just för tillfället helt täckt av snö :D Det kallar jag lycka 
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i partille?

2008-12-30 @ 11:21:09
Postat av: Olivia

Ja det gör jag :)

2008-12-30 @ 12:54:06
Postat av: Christopher Buller

snygga bilder du. haha!

2008-12-30 @ 19:20:45
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0