Lucia

Idag är det lucia, en av årets finaste dagar enligt mig :D Lucia är fyllt med så mycket roliga och mysiga minnen för min del :) Jag tänkte precis tillbaka på när jag var lucia för första gången i förskolan, och vi hade så mycket problem med att få luciakronan att passa på mitt huvud för att jag hade så litet huvud. hahaha. Så den åkte ner som en halsband hela tiden, tur att det inte var levande ljus säger jag bara :P Och jag blev så arg när de andra i ledet sjöng fel, ja det var härliga tider det där ;)
   Nu ska jag iaf åka till Allum en stund, för nu är det äntligen färdigstädat på mitt rum! Jag är rätt stolt ;)

Vad som har varit tradition för mig de senaste 3 åren har varit att jag alltid har ett par örhängen jag gjort själv. Vilket är små julgranskulor ;) hahaha, så de sitter på tillsammans med en klänning från Gina. Vi hörs senare. Puss och kram
                          Rouge och ögonskugga från Make up store
     
                 

Kommentarer
Postat av: :)

hmm.. jag är bara nyfiken på varför du åker just till allum (det verkar som du är där ofta?)? tkr du att det är bättre där än tex i nordstan?:)

2008-12-13 @ 16:27:21
Postat av: Arvin

hmm.. jag tror olivia bor ganska nära allum, eller...? jag menar jag har sett dig ganska nära allum ofta, eller är det du olivia?? jag bara undra..

2008-12-13 @ 18:19:54
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha Arvin har så rätt :P

Jag tycker inte att Allum är bättre, men det tar 5 minuter för mig att åka dit så ska jag köpa kriffskraffs som underkläder, smink osv så kan jag lika gärna åka dit :) Inte för att jag brukar gå så mycket i nordstan heller för den delen. Jag gillar mest fredsgatan och upp längs med kungsgatan :D

2008-12-13 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0