Lördag

Nu har jag äääntligen kommit hem! Ligger just nu och försöker få upp värmen i kroppen, för tillfället är den nämligen frusen till is :P Ne men helt ärligt, såhär kall har jag inte varit på länge. Jag har verkligen lidit, men dagen har iaf varit galet lyckad :D

Först åkte jag som sagt in till stan där jag fikade med Buller, Sandra och Felicia på Vanilj :) Sedan åkte jag direkt till Buller där vi gjorde oss iordning för att åka på Emmas 18års middag. Jag kan inte förklara hur det var, mer än att det var sjukt kul och verkligen heeelgalet!!! Hahah, men det är ju så det brukar bli på våra klassgrejer ;)
Sedan åkte vi vidare till Anders som hade fest, och även där var det hur kul som helst :)
Då jag väl kom in till stan missar jag bussen och får sitta på nisse i 1 timma, vilket inte var speciellt kul dock. Men jag kom hem iaf, och när jag gjorde det så träffade jag Calle. Men nu så, nuuu ska jag sova... och länge ska jag sova vill jag lova ;) men bilder från kvällen kommer in så fort jag vaknat till liv imorgon ;P pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0