Life health and fitness

Nu kom jag precis hem, har varit och solat på life precis. Jag fick nämligen ett solkort som jag tänkte att jag lika väl kunde använda lite inför nyår, men även för att förbereda huden inför Thailand-resan :D Annars är solarium väldigt dumt, inget jag rekomenderar.. Men jag kan säga att känslan då man kommer utifrån där det är minusgrader, till att lägga sig i ett stekigt solarium är underbart!

Idag kommer min baby hem!!! Så ikväll kommer jag dränka honom i kyssar <3
    
När syrran är hemma från Oslo får man ju passa på att låna kläder :D Det här urgulliga linnet är från H&M. Bältet tror jag ni känner igen vid det här laget, använder det galet mycket nu! Gina tricot. Jeans från Bikbok
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar bara vart dina skor som du fått i julklapp kommer ifrån? De är så fina!

2008-12-26 @ 18:31:15
Postat av: Anonym

jag har med bott i norge. va gör Hon i Oslo? :)

2008-12-26 @ 19:32:30
Postat av: Olivia

men tack så mycket, jaa jag älskar dom verkligen :D Och de är faktiskt från dinsko, och vem vet, de kanske är på rea nu :)



hon har bott där ganska länge nu, 5-6 år kanske. Hon bor där med sin pojkvän, jobbar och lever livet bara :D

2008-12-27 @ 01:03:42
Postat av: Anonym

Asså, ja man kan ju alltid hoppas! :) Sjuukt fina är de iallafall!

2008-12-27 @ 12:12:29
Postat av: johanna

lite för personlig fråga kanske, men vem är din baby?

2008-12-28 @ 15:19:43
Postat av: Olivia

Ne det är okej, Richard heter han :)

2008-12-28 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0