Inför nyårsafton

Idag är det ju nyårsafton kom jag på för 3 sekunder sedan :P Kuuul. Det är ju inte bara nyårsklänning och nyårsskor som behövs fixas inför en sådan här dag, sminket är ju också väldigt viktigt :P Därför har jag köpt en mixing glitter och lite roliga lösögonfransar :D
Mixing glitter är som småsmåsmå paljetter som man med hjälp av tillkommande lim applicerar på ögonlocken. Finns i många olika färger, men jag valde självklart guld så att det ska gå i samma stuk som klänningen. Otroligt smidig att använda dessutom, grymt grymt.
Lösgonfransar vet väl alla allting om :P Om ni tycker att det kan vara krångligt att få lösögonfransarna att sitta på plats så är mitt tips att använda mycket lim (speciellt ut i kanterna), det gör ingenting om det kletar lite på ögonlocken med tanke på att man kan täcka över med en blöt kajalpenna efteråt. Mina lösögonfransar iår har då diamanter på fransarna :P hahaha, varför hålla tillbaka när man kan gå all in? Puss och kram
    
       

Kommentarer
Postat av: Emma.G

Hejj, brukar läsa din blogg:)



Undrar bara vart du brukar sola?

Heeej dåå

2008-12-31 @ 10:56:21
Postat av: Olivia

Jag solar på life health and fitness i Gårda som ligger bara några minuter från Svingeln.. men det finns även vid polhemsplatsen, Kortedala och fler ställen :) Jag fick ett 10 kort, sedan betalar jag 20 kronor extra varje gång för starkare effekt på överkroppen framförallt :) kramkram

2008-12-31 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0