Hemma från skolan...

Idag bestämde jag mig för att vara hemma från skolan helt, ska jag bli frisk så måste jag ta det lite lugnt. Tidigt imorse var jag iaf hos läkarn, han skrev ut antibiotika till mig, så nu ska väl ögonen bli normala igen :P Fast de är redan så himla mycket bättre! Det går inte ens att jämföra det med hur de har varit de senaste tre dagarna, med hur det är idag. Så jag är glaaad :D När jag kom hem tänkte jag att jag skulle lägga mig i sängen och kolla lite gossipgirl, men jag somnade bums :P Så nu har jag tre avsnitt som väntar på mig! Så nu ska jag gå ner och koka min gröt och kolla gg :) Pussochkram

    


Kommentarer
Postat av: cornelia

jag förstår inte gossipgirl-hysterin. har försökt se första avsnittet två gånger men somnade båda gångerna.

2008-12-11 @ 13:01:37
URL: http://corn.blogg.se/
Postat av: Olivia

det är så braaa!!!

2008-12-11 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0