Hemlighetsfulla Olivia

Jag har kommit på att jag är galet hemlighetsfull av mig. Dock inte till min närmsta vänner, händer det något speciellt så vet de det bara några sekunder senare :P Men när det gäller att dela med mig till andra utöver dem så... mjeeee. Därför väljer jag att vänta med att berätta om en ny liten grej jag har för mig, tills det utvecklats lite mer :) Vi får se helt enkelt, vi får se :)

Nu är det bara 10 minuter kvar av julafton, och jag hoppas verkligen att ni har haft en magisk julafton fylld med kärlek och glädje :) Nu ska jag sova, ska upp ganska tidigt imorgon nämligen. Puss och kram på er

                                Självklart fick jag mina älsklingar ;D
    
    

Kommentarer
Postat av: olivia

Fina skorna var! :)

2008-12-25 @ 11:16:15
URL: http://oliviakarlsson.devote.se
Postat av: Olivia

tack så mycket :D älska!

2008-12-26 @ 00:52:28
Postat av: siri

fina skor!

2008-12-27 @ 00:57:43
URL: http://livetenligtsiri.devote.se
Postat av: Anonym

försöker hitta dina strumpbyxor, var är det för sort (eller vad heter dem)? :)

2009-01-17 @ 15:20:31
Postat av: Olivia

De har jag kopt pa ahlens city, kommer inte ihag vad det var for marke dock.. men jag ar ganska saker pa att de finns kvar fortfarande iaf :D

2009-01-18 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0