Fredag

Jag väntar till imorgon med att berätta om julfesten, så galet mycket att tala om :) Ikväll ville jag iaf ta det lugnt, så jag åkte hem till Sandra :D Vi kollade idol och fetade oss som vanligt, we like it. Chips, godis och cola :D Så nästa vecka är det alltså final i idol mellan Alice och Kevin, för Robin åkte ut idag tack och lov :P Dock drog jag hem ganska tidigt på grund av att jag är typ död! Eller jag kom hem vid halv 1, och nu ligger jag redo för att sova. Men vi hann att ta ikapp en hel del om man säger så!!! Nu ligger jag här och väntar ett viktigt samtal, men jag lägger mig och så vaknar jag väl förhoppningsvis när det ringer. Pussochkram 
    

Kommentarer
Postat av: :)

fina jeans.. vart är dem ifrån?

2008-12-07 @ 20:21:08
Postat av: Olivia

tack :D de är från bikbok

2008-12-07 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0