En minst sagt annorlunda jul

Julafton iår har som alltid varit mysig, men verkligen inte som den brukar. Dagen började som sagt med att vi åt risgrynsgröt här hemma, och umgicks med Petter. Jag försov mig dock :P Vilket kanske inte är så förvånansvärt... Sedan åkte jag och Cornelia med när pappa körde Petter till Landvetters flygplats. Han och hans fästmö Julia är alltså påväg till Filippinerna nu :) Sedan övningskörde Cornelia påvägen hem, så duktig så :D Sedan har vi ätit god mat, öppnat julklappar, käkat massa godis, kollat på kalle ankas jul och sådär, som vanligt... Men mina bröder saknas, julafton är ju inte riktigt densamme utan dem <3 Men hoppas ni har det grymt där ni är! Nu sitter vi här och håller på och leker med våra julklappar ;P Senare inatt blir det även en tripp ner till midnattsvakan.

Tack för alla urgulliga sms förresten, blir otroligt glad :D God jul på er älsklingar, hoppas er dag har varit grymmebra och att den fortsätter på samma vis :) Puss och kram

Bilderna är förövrigt tagna med mina nya kamera :D Äntligen säger jag bara
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0