Det blev inget med sticky för min del

Tyvärr fick inte jag tag på något leg, så jag kunde inte följa med mina systrar till sticky :( Karlandking börjar spela NU, lyckost er som är där säger jag bara. Jag är iaf sjukt avundsjuk... menmen, man får tänka positivt, det kommer alltid fler tillfällen :D Med tanke på att jag verkligen hatar att vara hemma på lördagkvällar så försökte jag ringa runt och kolla vad alla hade för sig. Men mina vänner är för upptagna för mig helt enkelt :P Haha ne men så tänkte jag att jag åker iväg till Buller, så jag gör mig iordning och går ner till bussen. Och när bussen kommer så slår dig mig att jag orkar verkligen inte. Jag vill bara vara hemma ikväll. Så nu ligger jag här, och tycker för en gångs skull att det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt på en lördagkväll! Jag är helt fascinerad av vad jag själv skriver just nu :P Dock har jag ju varit ute och hängt med grannar, så en hel hemmakväll har det ju inte riktigt varit...

Jag skriver gärna inte om mina känslor här i bloggen... men hur en så liten människa som jag kan vara fylld med så mycket lycka är för mig oförståeligt <3

                                
                             www.myspace.com/karlandking
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0