Dagens

Idag har jag verkligen städat hela dagen! Vet inte hur många timmar jag har lagt ner på att försöka få julstädat på rummet, och än är det inte färdigt :P Hur kan det ta sådan tid? Jag får fortsätta med det imorgon helt enkelt :)
   Ikväll har jag, Felicia, Sandra och Buller kollat på idol-finalen, och det var faktiskt sjukt bra! Speciellt introt med alla gamla idoler. Jag gillart :D Kevin vann ju då för er som inte är så insatta, haha. Och det var ju nästan att jag började gråta så känslofyllt det va! Men så är man ju Olivia Eriksson också, där har ni svaret på alla konstigheter ;) Vi fyra hade iaf kul som alltid, och det är helt ofattbart vad mycket vi måste informera varandra om då det endast gått några dagar sen sist. Ni är så bra <3 Roligast under kvällen var ändå "FUCK" hahaha. Hoppas er fredagskväll var fin, puss och kram

Jo jag måste ju berätta om hur min lilla tripp in till stan var, jobbig! På vägen ner till bussen inser jag att jag tagit mina stockings istället för stay ups, jag skulle dock missa bussen om jag gick tillbaka. Därför ringde jag Sandra och bad henne ta med ett par strumpbyxor till mig. Sedan sprang jag till bussen, så stockingsen hängde nere vid fötterna när jag går på bussen, och aaalla kollade verklgien på mig. Men jag sätter mig och drar lite smidigt upp dem sådär och orkar inte bry mig ;P Väl inne i stan går jag som en pingvin upp längs med avenyn, och så många blickar jag fick! hahahahah asså det går inte ens beskriva. Tänk er en tjej som går som hon har skitit på sig samtidigt som hon drar i strumpbyxorna. De som såg mig fick nog ett skratt som varade en stund, härligt att man kan skatta andra lycka :P Och som toppen på moset så tog Sandra med sig vanliga strumpor istället för strumpbyxor! Asså vad jag garva. Vi asså <3
     
                                               Body Gina tricot
                                                  Kjol - Monki
                                          Grå tröja - Gina tricot
                                               Skinnpaj - H&M
                                         Halsband - Gina tricot
                                                  Skor - H&M
Se mina ögon! Nästan helt bra nu :D När man varit skabbig i en vecka kände jag att nu ska jag försöka göra det bästa av situationen iaf :P
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0