Dagens

Idag klarade jag en hel dag i skolan :D nästan iaf.. Jag missade indvalet imorse, men det var pga att jag försov mig :P På psykologin idag tittade vi på K-pax, vilket är en av mina favorit filmer! De som inte börjar böla i slutet är banne mig omänskliga, vilket alltså skulle betyda att jag är den enda mänskliga i min klass ;P hahaha. Ne men jag är otroligt känslig vad det gäller filmer. Jag kan inte se lejon kungen utan att spola förbi biten då mofasa dör, eller ens läsa boken Bambi utan att hoppa över delen då hans mamma dör... och så har det varit enda sedan jag var en liten liten flicka :)

Nu har jag iaf tagit med mig mat upp på rummet, och även pepparkakor och julmust som jag ska äta på till julkalendern :D Puss och kram
    
    
                                               Klänning - Fiorucci
                                             Tobtopp - Gina tricot
                                                   Kofta - Monki
                                                  Skor - Din sko
                                                 Halsduk - Pour

Kommentarer
Postat av: Roni

Helt otroligt vackra nylonklädda ben du har:)så ska det se ut;)

2009-02-01 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0