Britney Spears - for the record

Just nu ligger jag i soffan med Sandra och Felicia vid min sida. De kom hit vid åtta då vi gick direkt och köpte thai-mat, godis och cola :D Och nu sitter vi och kollar på en dokumentär där Britney Spears berättar om alla hennes problem i hennes liv, hon började programet med att säga att hon inte skulle bevara några hemligheter. Och vi sitter som fastklistrade, och det var nästan så att jag precis fällde en tår när hon just bröt ihop under en intervju... Verkligen nyttigt att se. Hon framför verkligen att kändisskap och att vara rik inte är så bra som man kanske tror, det enda hon vill just nu är att ha en normalt liv men fortfarande kunna göra det hon älskar... Fatta att inte kunna gå ut med sina barn på en promenad utan livvakter eller en massa idioter som springer kring henne. Verkligen en sevärd dokumentär människor, så kanske människor blir lite mindre dömande mot henne.  Jag tror att folk har en uppfattning om henne som verkligen inte stämmer. Vad hon försöker förmdela med filmen är att hon är precis som oss, det får vi inte glömma ;) Puss och kram

    
                       så galet kul var detta, men det går inte förklara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0