Barbent i december

Okej nu hade jag tänkt att berätta lite om julfesten som var i torsdags :D Jag kom som sagt hem och hade galet brottom, så jag slängde på mig allt och fick sedan skjuts till skolan av far min :) Väl där tog jag, Tobias, Jonas, Anders och Sabina en liten runda... Sedan började själva julfesten, jag satt såklart med mina boys och jag hade asball! Det är helt oförståeligt! Vi fick in huvudrätten som bestod av några kalla köttbullar, prinskorvar och sådär (julmat är ju för vidrigt). Sedan skulle vår klass helt plötsligt gå upp på scen och sjunga en låt som några hade skrivit. Jag och de som jag räknade upp ovan hade ingen aning om texten, det enda vi kunde var FACEBOOK.COM vilket vi skrek ut :P Spexet iår var även riktigt bra! Så bra jobbat allihopa som var delaktiga, jag skrattade för full hals :D

Efteråt blev det disco som vanligt, men till en början var det inga som dansade förrutom några få som stod och tog småsteg i takt till musiken. Därför bestämde sig jag och Sabina för att liva upp stämningen lite ;P Därför hoppade vi upp på scenen och shakade järnet och drog upp alla ettor och tvåor på dansgolvet, och så vips så var festen igång ;D Helt obeskrivligt kul!

Sedan tog vi bussen in till stan för att gå ut :D Jag hade dock inget leg med mig, och Sabina glömde sitt leg i skåpet i skolan! Så vi drog till Viktoria först eftersom jag kunde fixa in oss där... Då kom även Buller dit :D Men snälla Vera kom in med Sabinas leg i alla fall, och då drog vi till Chez istället där jag smög in lite fint sådär. Där träffade vi många trevliga prickar från parallelklasserna. Vi stannade dock inte så länge med tanke på att jag skulle sova hos Buller som skulle upp till skolan dagen efter, plus att Chez ändå skulle stänga. Och jag måste då bara säga att barbent i december kanske låter helt idiotiskt, och det var det också med tanke på att jag gick runt och skrek på stan och att jag nu sitter sjuk med täppt näsa och hosta... Men det var värt det! Jag ångrar ingenting från kvällen. Fastän att jag vet att det gick runt en hel del rykten på skolan efter att vi hade åkt... men skitsnack om mig har vi ju blivit vana vid vid det här laget ;)  Men jag älskar er som mina medmänniskor ändå (Olivias dagliga citat nu för tiden) hahah.

Det värsta är ju ändå morgonen därpå... jag stiger upp vid 9.00 eftersom sista personen i lägenheten skulle dra då, dvs Joakim. Och då var jag tvungen att dra på mig klänningen igen och även skorna som jag fick skoskav av på grund av att vi dansade och gick så mycket. Jag vandrar ner till Heden i regnet och träffar på människor som jag känner som tittar helt frågande på mig. Till och med busschaufförer kom fram till mig och frågade varför jag var så uppklädd.. haha!

Sammanfattning: Kunde inte tagit vara på sista julfesten för min del på ett bättre sätt :)
Roligast under kvällen: "EINER EINER EINER!" hahahahaha
   
   
                           Som sagt Anders, vaaad tar du kort på? hahah
   
                                     Vi kommer lätt ha ballast på balen!
   
   
                                                        på scenen ;D
   
                        Han som uppskattade att jag "hjälpte till" till fullo ;P
   
   
   
                                       Dagen efter i ur och skur.. usch


Kommentarer
Postat av: Sabina

vad är det för rykten du snackar om? och vem är den underlige personen som tog kort på dig vid busshållplatsen? många frågor från din trogne läsare. ;) måste säga att boob flashen också var en höjdpunkt. haha eller kankse en lågpunkt... (A)

2008-12-06 @ 17:24:02
Postat av: Olivia

hahah ne en liten fågel eller två berättade mumsiga grejer som folk sa om oss, fast framförallt mig. Vi tar det när vi ses :) hahah Lisa heter den underliga personen :P

2008-12-06 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0