4e advent

Nu är det verkligen inte långt kvar :D Och jag har verkligen kommit i julstämning. Ligger just nu i min säng i en varm stickad gosig tröja med en kopp varm choklad, ljusen är tända och jag har precis kollat färdigt på dagens avsnitt av julkalendern :P För tillfället lutar det år att jag kommer ligga här hela dagen, hahah. Fy va skönt det hade varit!

Här kommer nu en massa bilder från gårdagen, jag hade på mig en galet fin klänning på mig som jag lånat av Sarah. Den får ni se lite senare :D
    
                                                    middag
    
                                                  söta flickor
    
                                   födelsedagsbarnet själv :D
    
                                            hahah där ja ;P
    
                                               Jennie och Lilli :D
    
                                                  hahahahahha
    
                                             Det här asså, craazy ;P
    
                             Hos Anders.. puss på födelsedagsbarnet :D
    
                                               Fräzzer och jag
    
   Söta brudar! :D Och ungefär såhär bra var jag på att ta kort under kvällen ;P


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

sjuuuuuk kväll! haha!:D

2008-12-22 @ 00:14:31
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0