24 dagar kvar

Ja nu är det bara 24 dagar kvar till julafton och jag hoppas verkligen på en vit julafton i år... kommer ihåg när man var liten och julafton alltid var perfekt. När mamma kom in och väckte en på julaftonsmorgon och sa "Olivia titta ut", och så drar man undan gardinen och så ligger det typ 2 meter snö utanför. Och så springer alla syskonen ut och leker i snön tillsammans... antagligen är det bara jag som kommer ihåg det här av oss, eller kommer någon annan av er ihåg det? Småland 98 typ :P Skit samma, det är vad jag kallar en bra start på julafton iaf :D

Idag har jag inte fått gjort speciellt mycket... jag har iofs dansat, vilket var fruktansvärt kul :D Jag satt även och tjötade med Filip ett bra tag, vilket var mycket trevligt :D Om kärlek, livet och allt därtill, haha...

Imorgon å andra sidan, då har jag mycket att göra. Efter skolan ska jag antagligen åka till Caiza för att vara närvarande när hon syr klänningen så att jag kan testa den emellanåt. Om jag hinner ska jag eventuellt köpa ett par skor. Sedan ska jag egentligen skriva en labb-rapport, vilket jag har placerat längst ner på min att göra lista :P Känner att min prioritering är galet bra ;)
Nu ligger jag i sängen nybadad och ren, och jag bara älskar den känslan <3 Bland det bästa jag vet. Och nu ska jag försöka sova, ska upp 6 imorgon :S Pussochkram

Calle du är min bästis och jag vill ditt bästa, därför säger jag detta: gör det inte!
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0