13 paket med gifflar ;D

Ja nu är firandet av lilljulafton över, och vi hade så mysigt så! Kvällen var fylld av skratt, god mat, dessert och självklart julklappsspelet ;) Och vet ni vad jag kämpade för, och även vann?! 13 paket med pågens kanelgifflar! Så fruktansvärt ljuvliga, så vill jag ha någonting att mumsa på då jag tittar på julkalendern/heroes/gossip girl eller vad det nu kan vara, så behöver jag bara sträcka mig några meter från där jag ligger just nu ;P Jag vann även en minst sagt spännande tändare ;D Jag och Richard var iofs i samma lag, så han är halvt ägare till detta han med :P
Såhär säger nog många, men jag har seriöst den bästa familjen i världen :D

                           Imorgon har vi julavslutning! HURRAY!
    
                     Shit va vi skrattade åt denna bilden! hahahha
    
     Vi var tyvärr dåliga på att ta bilder genom kvällen, men mysig var den iaf :)

Kommentarer
Postat av: Ammie

Jag har aldrig litat på detta, men vem vill inte ha GRATIS KLÄDER från H&M och Gina Tricot? :D

Det funkar! Presentkort för 250 kronor, hur najs?? =D



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



Pusspuss

2008-12-19 @ 10:58:09
Postat av: Richard

2008-12-19 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0