What's new

Igår hade jag tänkt åka in till stan och shoppa, men på grund av vissa omständigheter åkte jag till Allum istället, som har öppet längre :) Var egentligen på jakt efter partyklänningar, men kom hem med två blåvit randiga tröjor, ett nagellack, en ring och en läppglans :)
                       <3 Randigt är verkligen sommar för mig <3
Blåvit randig tunika - Åhlens
Nagellack - Åhlens (inget speciellt bra märke, men gillade färgen)
Blåvit randig tröja - HM
Ring - HM
Läppglans - Åhlens

    
    
    

Snart kommer hela tjocka famlijen hem för att fira min bror som fyller 22 år!
Puss och kram Olivia

Kommentarer
Postat av: sandra

hur snygg är bruden inte liksom? galet! och fler partydagar på g också liksom såklart :D i love you babe!

2008-08-04 @ 18:07:43
Postat av: sandraaaaaaaaaa

liksom liksom

2008-08-04 @ 18:09:19
Postat av: Göran

Jag ska köpa en korv med bröd, vill du kanske trycka ner korven i brödet? Du kan ju trycka ned den lite mer efter att han som jobbar har gjort det? Är du inte lite sugen på det kanske, det känns ju så bra! Åh, det där känner jag igen! Snälla gör mig nöjet du söta Olivia. Jag väntar på svar, din för evigt, Göran!

2008-08-05 @ 22:41:56
Postat av: Olivia

tack baabe :D party helt klart ;) love



Göran, det skulle vara mitt nöje att få trycka ner korven i brödet ;)

2008-08-06 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0