What's new

Ikväll var det tänkt att jag skulle hänga på Frida och co. till Victoria, men jag orkar verkligen inte idag. Har varit så sjukt mycket på sistone, plus att jag blivit förkyld. Så jag ska snart ta och åka till Buller och kolla film istället :) Jag är ju ledig imorgon, vet inte om jag glömt att nämna det. Sååå härligt!
Här kommer iaf lite bilder på min nya kappa :) Så såhär kommer jag väl se ut när hösten väl kommer.. haha. Och ja, jag har mittbena, det är så höstigt :D Kommer nog bli bättre när jag fått slingat om mitt hår så det blir mörkare :) Bild på den nya koftan kommer nog in imorgon iaf  :) Puss och kram

   

   

                      
                                    Cornelias skor - din sko

Kommentarer
Postat av: camilla

hej oll. du gymnastiken börjar på torsdag kl 19-21 om du vil hänga på!puss

2008-08-31 @ 19:35:05
Postat av: Olivia

åh! jag tror lätt jag e på :D

2008-08-31 @ 23:36:35
Postat av: Anonym

känns som du studerat poser av en viss miss kling, gillar vänsterbenet! puss!

2008-09-01 @ 03:38:25
Postat av: Olivia

haha! kan ligga något i det där kanske.. fast jag har faktiskt inte tänkt på det förän nu. Fast jag har nog tagit det från alla möjliga bloggare :)

2008-09-01 @ 11:27:47
Postat av: Christopher B

very nice:D

2008-09-01 @ 17:51:29
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0