What's new

Som många av er vet så köpte jag en Roberto Cavalli klänning förra året :D Tyvärr var jag inte tillräckligt snabb för att få tag på den zebramönstrade klänningen, utan jag fick nöja mig med en leopardmönstrad :) Men den är fin den med. Men just därför började jag skratta lite för mig själv när jag gick in på gina tricot idag och såg att de har gjort en exakt kopia, och självklart köpte jag den. Den slår ju absolut inte min cavalli, det är något extra med att ha på sig märkeskläder tycker jag :P Men helt klart en användbar klänning för min del.

               
                           Klänningen jag var ute efter förra året

    
                     Roberto Cavalli                                Gina tricot ;)

    
                           Hittade även en söt liten lila topp :D

Klänning - Gina tricot
Linne - Zara

Kommentarer
Postat av: frazze

den va ju gryymt snygg kopian! och även den från zara :D snyggt som alltid!

2008-08-26 @ 16:02:03
Postat av: Olivia

tack gullet :D

2008-08-26 @ 19:06:34
Postat av: DansJulia ;)

Blev jätte sugen på att köpa kopian på Gina när jag såg dig. Men ack nej vad besviken jag blev när jag såg ut som en billigt prostituerad groggluder i den. Varför är du så söt i allt Olivia? Tack för en jätte fin blogg. :D

2008-08-30 @ 19:46:01
Postat av: Olivia

Den va säkert jättefin på dig :D aw, tack så jättemycket! Vad glad jag blir

2008-08-31 @ 05:18:54
Postat av: sara

vad har du för svart under?

2008-09-01 @ 18:11:53
Postat av: Olivia

Det är en vanlig svart tubtopklänning från gina tricot :) jättebra att ha under klänningarom det är lite för kort :D

2008-09-01 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0