what's new

Äntligen orkade jag masa mig iväg till bussen och in till stan :D Efter några timmars shopping satte jag mig på bussen och åkte hem igen, med mig hade jag två par nya skor, en väska, en halsduk och ett par örhängen :)
Jag har även hittat sisådär 7 andra skor jag vill ha :/ beslutsånget säger jag bara! Men vi får väl se vilka jag köper då jag får min lön (vilket inte kommer bli speciellt mycket :S)

       

       

Väska - Indiska
Lila halsduk - Indiska
Silvriga skor - Rag lady
Svarta skor - Rag lady
Örhängen - Gina tricot (matchar till min nya ring ;))

Sandra, min mobil var död så jag kunde inte ringa dig. Men jag ringer dig snart :D
Puss och kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sån halsduk har jag med ju stumpan! ;D

visst är den go!? puss på dig . saknar dig! :(

2008-08-12 @ 10:14:59
Postat av: olivia

den e sjukt go! :D då kommer vi väsrta matcha till hösten ;D saknar dig helt sjukt! pusspusspuss

2008-08-12 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0