<3

Klockan 23.40 ringde Frida mig igår, och lyckades övertala mig till att åka in till staden för att träffa henne. Iofs var jag sjukt lättövertalad med tanke på att jag saknat min tvilling! Jag sprang hur som helst till bussen och hann med den som gick 12.50, vilket är sjukt bra gjort, för att vara mig! Sen såg man ju ut som man gjorde också, haha.. Väl inne i stan bestämmer vi oss tillslut för att åka ut till röda sten där vi träffar två gossar från Hulebäck, töntarna har dock tagit studenten nu ;)
Frida, jag älskar dig så sjukt! och hade väldigt roligt tillsammans med dig, även fast det inte varade speciellt länge <3

Till dig. Vet inte om det spelar någon roll om hur många gånger jag säger det.. men det är lugnt :) Jag hade verkligen jättemysigt :D Det dumma är bara att nu har även du grävt upp fler av dessa känslor som jag försöker gräva ner.. menmen, jag älskar dig ändå

Den här tjejen är lycka för mig! Umgås inte mycket, men hjärtat vad jag älskar dig
                    

Ännu en grym tjej, Jullsbulls <3 Tog en mysig liten promenad och pratade om allt
                    

Puss och kram Olivia

Kommentarer
Postat av: F

åhh baby!

du är bäääst!

2008-08-03 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0