...

Att gå till skolan idag var inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara, att gå i skolan däremot var ett helvete! Inte en enda 3a! Eller, ja.. vi är ju 3orna nu, men det känns verkligen inte så. När jag vandrade ensam genom Hulebäcks naturkorridor blev jag påmind om alla härliga, och för mig, oförglömliga händelser som skett där.. I ettan när mitt, julias, annas och annas hjärtan hoppade till då vi såg i-k, Hj, Fishy och co. (Ni borde förstå vilka jag menar ;P) När jag och Arvin låtsades bråka och jag skrek jävla kukhuvud till honom i korridoren, och alla trodde att jag var seriös. Alla gånger jag var för sen till svenskalektionerna, och Ola alltid kom ut till korridoren för att hämta in mig då jag kramades med en underbaring. Eller när jag ramlade över en stol och visade mitt ass för alla i korridoren ;) Det var... roligt. 

Jag blev genast på bättre humör då jag, vasell och julia åkte in till stan och hittade dessa urballa trosor iaf :D haha! De är inte till för att användas, de ska lätt spikas upp på min vägg! ;)
Puss och kram 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0