Torsdagkväll

En snabb sammanfattning:
Åkte in till stan för att träffa Emma.. Vi satte oss vid heden (det nya coola stället har jag hört ;)) och pratade :) Sedan kom Frida.. då drog vi upp till avenyn, gick runt där lite.. Sedan träffade vi Arvin, David och Blomman, vilket var väldigt roligt! Det var verkligen jätte längesen jag träffade dem. Efter det stötte jag på Joel och Jonathan, och med tanke på att jag var otroligt trött så åkte jag med dem hem :D Sjukt skönt att jag fick skjuts hem, och mycket trevligt att träffa er en snabbis.. De flyttar till Södertälje (?) snart, så då kommer man ju inte få träffa dem så mycket tyvärr :/

Hursomhelst, trevlig kväll :)
Kul trevligt mysigt sådär ;)
Nu är klockan 01.30 och jag, Olivia Eriksson, ska gå och lägga mig! :D Puss och kram

       
Jag ser verkligen för sjuk ut på vissa kort asså :P Helt klart min bästa egenskap ;)

Kommentarer
Postat av: nienna

fina bilder ;)

2008-08-15 @ 00:48:59
URL: http://nienna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0