Sundsvik

Igår var ännu en dag då jag först hade planerat att åka in till stan, istället åkte jag för att hälsa på mina vänner som var i Udevalla :)
Då jag kom dit var nästan alla upptagna med att springa i skogen och spela paintball (!), och då kvällen började närma sig blev det disco ;D typ huur kul som helst! Venga boys, Britney Spears, Fame och alla de skönsköna låtarna man lyssnade på när man var liten :)
På natten gjorde vi en brasa vid udden, jättemysigt. Dock dröjde det inte speciellt länge förän det bara var jag, Emma, David, Axel och Sean kvar, med tanke på att de skrämde iväg de flesta ;) (fast sedan gick de och lade sig, och så kom buller, peter lovén, josefine och en till tjej och satt med mig och emma vid brasan) Vid 3-4 tiden blev det sängdags, och idag kom jag hem till ett tomt hus.. Jag bor ensam hemma i en vecka! Jäj

    

                

I Söndagsnatt var jag med en av mina allra bästa vänner, Sandra. Jättemysig och flummig kväll, och jag hoppas fick prata ut dig riktigt ordentligt :) Du vet att jag alltid finns här för dig.

Du gjorde absolut rätt hjärtat, inget tvivel om det. Jag älskar dig <3

Puss och kram Olivia


Kommentarer
Postat av: camilla

olivia, jag saknar ju dig! =(

2008-08-07 @ 08:10:25
Postat av: Olivia

saknar dig med! men jag är ensam hemma fram tills torsdag, så då kan vi vara här och tjöta :D hör av mig till dig, på södnag eller måndag :D puss

2008-08-07 @ 13:47:20
Postat av: Buller

så jag och renée räknas inte alltså? det va ju btw du, jag, emma, renée, hon från klädesholmen och peter lovén. men men.. det va få kvar iallafall! :)

2008-08-09 @ 20:08:31
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: olivia

hahaha jahaa, va de så du menade? ta inte illa upp, jag ville bara få fram att dom skrämde iväg alla, för det gjorde dom :P och så menade jag faktiskt inte att kvällen slutade så, jag menade bara att efter ett tag så va de bara vi 5 som satt vid brasan för att dom hade skrämt iväg alla.. men detta ska genast tilläggas :)

2008-08-09 @ 20:30:37
Postat av: David

HAHAH, så illa var vi väl inte. haha jo det var vi. Vi hade i alla fall roligt och det är det viktigaste.

För övrigt har jag hört av mig till din "vän" nu. jag vet vart han bor var han jobbar och var han gick i skolan. jag vet allt. =D

2008-08-11 @ 11:06:32
URL: http://overyohead.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha! så illa va de;) men som sagt, sjukt kul.

du vet de va.. jaa, då får han ta och passa sig då.. höhö

2008-08-11 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0