Sticky

Jag beslutade mig till slut att gå på elefants konsert i alla fall, så det blev utgång för min del :) Och det var såå värt det :D Jag hade lite problem med vakten, men efter mycket tjöt om att den faktisk var jag på leget (;P) så kom jag in. Lycka, dans men framför allt svett sammanfattar kvällen bra, haha. Tror inte jag har svettats så mycket på länge alltså! Som att komma ut ur duschen, bara att man är sjukt ofräsch istället :P Självklart spelade de olivialåten, helt klart den bästa :D haha, jag är ju så stolt va. Kvällen tillbringades främst med Buller, Daniel, Frida, Emelie och Cornelia. Tyvärr avslutades kvällen lite mindre roligt, genom att Frida upptäcker att hennes plånbok försvunnit. Hon letar överallt, men ingen syn av den rosa lilla plånboken :( Så sjukt irriterande, hur en sådan grej kan förstöra så jävla mycket. Men hjärtat, jag tror och hoppas verkligen på att den kommer fram! Ihärdighet och hopp kommer man långt på :) Men jag vet verkligen hur det känns och jag lider med dig. Men allt löser sig till slut, tro mig <3 Massor av kärlek till dig tvilling <3

Elefant var som vanligt mycket duktiga, helt galet mycket drag :D Spelar ingen roll hur många konserter jag går på, jag tröttnar aldrig :P I mig har ni ett troget fan, haha. Som vanligt så glömde jag min kamera hemma, den som är så bra har jag hört :P Men jag ska försöka ragga till mig lite bilder imorgon, så ni får se hur trevligt vi hade det, och hur svettiga och snygga vi var ;)
Puss och kram, och massor av kärlek till er som var med. Lite extra till tvillingen <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hej! vad är det för speciellt med olivialåten?

2008-09-01 @ 18:33:03
Postat av: Olivia

hej :) Nu är jag inte riktigt säker på vad du menar faktiskt :P haha.. De har en låt som heter Olivia typ.. fast det är väl inget speciellt med den så.. eller vad menar du? haha

2008-09-01 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0