Stan med Sandra och Buller

Idag har det varit en heldag på stan med mina babes Sandra och Buller :D Och jag tog faktiskt beslutet att lämna tillbaka mina älskade skor :/ Och för tillfället så försöker jag intala mig själv om att jag faktiskt gjorde rätt...? blää.
Haha! I förra inlägget skrev jag att jag inte skulle köpa något idag, men det gick inte så bra :P Men jag köpte iaf plagg som jag känner än nödvändiga för tillfället :D Så det är ju bra iaf.. Så idag köpte jag en kofta och en höstjacka faktiskt :D En jättefin kappa från Zara, jääj! Efter några timmar i affärer satte vi oss på Tintin och åt kycklignbaguette, goaste baguetten i stan helt klart! Buller är ju dock vegetarian, så det blev en ost macka för honom istället ;) Nu måste jag skynda mig att göra mig iordning! Ska ut ikväll med några vänner. Hoppas ni har njutit av denna underbara dag, och inte suttit inomhus och degat. Puss och kram på er

   
En dagens.. plus mina skooor. Åh, att lämna tillbaka grejer är det värsta jag vet

      
    Gjorde jag rätt? Säg att jag gjorde rätt.. Vilka problem jag har asså :P

  
                                      De bästa i världen! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är bäst i världen!

2008-08-30 @ 22:33:38
Postat av: Christopher B

:D den riktiga trean!

2008-09-01 @ 17:47:33
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0