Söndag

Vad gör man en regning Söndag som den här?
Jag är sjukt sugen på att sitta inne och spela poker, samtidigt vill jag träffa min Milla <3 Men jag får ju inte tag på dig, läser du detta så ring mig omgående! haha ;)

En tönt påminde mig just om att jag endast har 1 vecka kvar på mitt sommarlov, sen börjar helvetet igen. Jag längtar redan till Höstlovet! (Buller, käften ;) haha)
I brist på annat så lägger jag upp lite bilder (för ovanlighetens skull ;)) som jag tog i förrigårnatt. Är det bara jag som älskar att fixa hår, smink och sedan ta bilder? haha

       

       

Puss och kram Olivia, och nej jag är inte naken ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är visst naken!

2008-08-10 @ 16:07:48
Postat av: Olivia

Det kan man ju kanske tro ;) men icke

2008-08-10 @ 16:27:43
Postat av: Christopher B

Höstlovet? nee, påsklovet e det ju! hahaha.. skolan kommer att bli underbart, och hösten med! :D

2008-08-10 @ 19:43:52
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0