Snart..

Snart (om 15 minuter närmare bestämt) ska jag ta bussen in till stan för att träffa födelsedagsbarnet Julia. Med tanke på att Sandra tjötar på mig att jag måste blogga oftare, och att jag hade tid över, så tänkte jag att jag likväl kunde blogga en snabbis :)
Anyhow, här kommer dagens (tagna med en mycket speciell kamera, så de ser ju ut som de gör :P).. Hoppas ni får en fin kväll! Det kommer jag och Julia utan tvekan att få :D PARDEY! ;)
Puss och kram Olivia



Klänning - second hand
Jacka - HM
Skor - Massimo Dutti
Väska - HM

Kommentarer
Postat av: sandra

bra gjort olivia ;) hoppas ni får en grym kväll! loveyou

2008-08-07 @ 21:39:09
Postat av: Olivia

Den var skitkul! lovelove <3

2008-08-08 @ 01:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0