Sandra och Buller

Igår var vi först hemma hos herr Buller i stan, spelade lite poker, tjötade och flummade som vanligt :)
Sandra vann pokern, jag kom tvåa och Buller sist, moha ;)
Sedan skulle vi dra hem, och Sandra åkte med mig för att jag sa att jag kunde skjutsa hem henne senare. Så blev det dock inte riktigt :P Vi satt utanför mig och asgarva i timmar, vi trodde själva att vi va fulla typ :P Så typiskt oss.. haha :D
Vid 3 gick vi och la oss, och idag gick jag upp halv 3 :O Hur kan jag sova så mycket, det är helt sjukt. Fast jag har iofs inte fått så mycket sömn på sistone, så de e väl därför :P

Ikväll blir det häng med Buller, Sandra och Felicia.. och så sa Arvin att han skulle kika förbi.. han kommer säkert inte göra det den tönten.. haha, arvin.. du måste komma. Har inte träffat dig på hela sommaren :O sakna <3

Flumbilder från inatt :D Vi är inte vackra i mittbena Sandra, haha!
Tyra Banks blicken Sandra, vi är grymma på den ;)



Puss och kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0