Min sista hulesärk

Hulebäck har varje år en så kallad hulesärk, som finns till främst för att ettorna ska lära känna varandra bättre. Dagen går ut på att treorna (alltså vi) hittar på olika lekar där nybörjarna ska skämma ut sig så mycket som möjligt i princip :P Efteråt ska vi betygsätta dem, och klassen med flest mvg vinner :) Min grupp hade en lek som vi kallade tystdisco. Fyra personer skulle komma fram, få en ipod med olika låtar i, och sedan skulle de dansa till sin egna låt. Samtidigt sätter vi på en låt i högtalarna så att resten av klassen får gissa vem av de fyra som har den just den låten. Vi gav nästan alla mvg, haha.. vi var inte så seriösa :P Tog inte så mycket bilder på detta, men de jag tog kommer jag lägga in lite senare :) Så länge kan ni få en annan bild, Cornelias coola glasögon! Fast utan glas :P höhö
Puss och kram

   


Kommentarer
Postat av: frazze

omg, sexy mama! önskar de va du som va blindstyre och inte jag, dig passar de ju :D

2008-08-20 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0