Imorgon...

Kan inte sluta tänka på det.. imorgon är min första skoldag under gymnasietiden då alla mina älsklingar i 3an inte kommer vara där :( Vilka ska man nu spana på? Vems rumpa ska man nypa i? Vem ska jag stå och kramas med i korridoren under lektionstid så att Ola måste komma ut och släpa in mig på lektionerna? Grejerna som fick mig att vilja gå till skolan under både ettan och tvåan, haha.. Jag säger bara det, usch!
Gud vad många man kommer tappa kontakten med =´( Snälla, låt det inte ske!

Mitt sätt att ta vara på sista sommarlovsdagen gick ut på att dega med Sandra hela dagen, och självklart smink + hår ;)

puss och kram

    
   
   
   

Kommentarer
Postat av: sändra

tänk inte så snygging! det kommer bli ett grymt sista år och du kommer träffa alla iallafall!! :D haha å vet du, jag sitter och knaprar på daaaimchóklad :D jäääää! love you babe!

2008-08-17 @ 21:47:47
Postat av: Anonym

du kanske ska sminka dig lite mindre... bara en allmän uppfattning.

2008-08-18 @ 21:50:56
Postat av: Olivia

jag är såå avundsjuk sandra! för en gångs skull är jag sugen på choklad! haha. love you

2008-08-19 @ 00:20:31
Postat av: Olivia

mindre smink? neejnej, finns väl ingen mening med de ;) ne de ligger något i de du säger, men här har jag dock inte så mycket smink.. jag gör om bilderna försår du :)

2008-08-19 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0